Pages

Wednesday 2 March 2011

ANWAR DISUMPAH JADI SESUMPAH

as'salam....


Anwar Ibrahim dah  jadi sesumpah. Bukan la ni tapi dah lama dah. Sebab itu bila dia mula-mula jadi Menteri Pelajaran, dia haramkan ko-korukulom TARIAN NAGA, dia hantar guru besar sekolah kebangsaan ke sekolah cina sebab nak tunjuk dialah paling MELAYU dalam barisan pemimpin melayu.






 ANTARA WATAK RAJA LAKONAN


Kini sesumpah  itu semakin menjadi-jadi. Anwar akan jadi lebih ALIM dari alim pemimpin PAS. Dia akan jadi lebih cina bila berada dalam program bersama bangsa cina, dia akan lebih india bila berada dalam program hindraf.

Sebab itu dia boleh mengatakan negara ini bukan melayu yang punya, negara ini cina yang punya, negara ini india yang punya. Dia juga sanggup kata anak india adalah anak dia, anak cina adalah anak dia....(cuma anak shamsidar jer dia tak mo ngaku anak dia)...

KENAPA ANWAR SANGGUP JADI SESUMPAH? HANYA SATU IMPIAN ANWAR, DIA MAHU JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA, DIA PERLUKAN SOKONGAN SEMUA BANGSA. MELAYU, CINA ATAU INDIA, DIA AKAN JADI LEBIH DARI BANGSA ITU. TAPI INGATKAH SAHABT SEMUA DENGAN 16 SEPTEMBER??? CAKAP SESUATU YANG TAK MAMPU DI BUAT.

BEZA ANTARA BN DAN PR 
BN = KITA CAKAP KITA BUAT 
PR = KITA CAKAP KITA LIPAT

0 comments:

Post a Comment