Pages

Tuesday 1 March 2011

PAS SEMAKIN LAYU DI MERLIMAU

As'salam....

Hari ke 4 kempen PRK N27 Merlimau. Tinggal 4 hari lagi waktu berkempen akan ditamatkan. PAS semakin tenat. Markas semakin sunyi.

Semalam kita semua dapat menonton di Berita Perdana TV3, bagaimana calon PAS cuba menarik minat pengundi dengan menghadiahkan sekuntum bunga. Namun ada di antara pengundi menolak untuk menerima bunga tersebut. Sesekali berubah muka calon ini.


Hari ini terbongkar pula Yuhaizad bukan pengundi Merlimau...Parah dah tak boleh diubat. Tinjauan awal sebelum pengumuman calon, rata-rata pengundi Merlimau mahukan anak tempatan. Ini jelas akan menjejaskan undi untuk PAS. Malam tadi, beliau ditolak secara terang-terangan oleh pengundi muda di peti undi chinchin. 

Agak akulah, Yuhaizad sendiri pun dah cukup penat.... kempen di sini dah tak kena, pergi ke sana pun dah tak kena. Dari awal lagi beliau dianggap tidak berwibawa untuk membantu DUN Merlimau. 

 Kuarters Guru....gambar hiasan

Sejak pengundi Merlimau tahu bahawa beliau tinggal di kuarter guru. mereka mula merasakan calon PAS ini adalah manusia yang tidak tahu bersyukur. Bagaimana kelak jika beliau menang . Rakyat bimbang ,undi mereka hanya berguna sewaktu hari mengundi, nanti dah menang dia tak bersyukur dan mungkin menyalahkan pengundi pulak.

0 comments:

Post a Comment